Eindelijk is het dan zo ver. Ik heb de eer je voor te stellen: Rousette. Mijn vriendin. Het is echt serieus en ik hoop dat de foto's voor zich spreken. Zoals je ziet komt ze van het platteland.
donderdag 19 april 2007
Kikker stelt vriendin voor
Lieve Papa,
Eindelijk is het dan zo ver. Ik heb de eer je voor te stellen: Rousette. Mijn vriendin. Het is echt serieus en ik hoop dat de foto's voor zich spreken. Zoals je ziet komt ze van het platteland.
Van dichtbij is de foto helaas niet helemaal gelukt. Ik hoop binnenkort een betere te laten zien. Is het geen schatje.
Liefs Kikker.
Eindelijk is het dan zo ver. Ik heb de eer je voor te stellen: Rousette. Mijn vriendin. Het is echt serieus en ik hoop dat de foto's voor zich spreken. Zoals je ziet komt ze van het platteland.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Verkikkerde kikker,
Ik moet zeggen dat de eerste indruk van deze Rousette een beetje wazig is, maar ik zal proberen me open op te stellen. Ik wil je aanraden om dergelijk nieuws toch een beetje te 'verkopen'. Ik wil niet zeggen dat er een flitsende, full-color marketing campagne vooraf moet gaan aan de introductie van je nieuwste vlam, maar een scherpe foto in combinatie met lovende eigenschappen is toch wel het minst.
Over verkopers gesproken. Zoals je misschien weet is het hier in Lelystad een beetje triest gesteld met de verkopers: ze nemen een andere functie binnen het bedrijf, vertrekken, of een combinatie van beide. Gevolg is dat het allemaal nogal snel gaat, en dat je, voor je het weet, de gezichten van deze mensen bent vergeten. Bij automatisering hebben we hiervoor de zogenaamde 'wall of shame', een foto-gallerij van ontwikkelaars die ooit waren.
Toen één van de verkopers bij zijn vertrek een heuse boom als afscheidskado kreeg, ontstond het idee om voor iedere vertrekkende verkoper een boom aan te planten. Op deze wijze zou er een soort 'forest of shame' ontstaan. Maar om nou te gaan wandelen in een schaam-bos is ook weer zoiets.
Nu is er een nieuw plan, waarmee de ontsnapte verkopers met terugwerkende kracht ook nog voor ons gaan werken. Het idee is niet helemaal origineel: van alle verkopers die zijn, die zijn geweest en die ooit nog zullen komen, wordt een foto op een stoeptegel gebakken. Deze tegels vormen tesamen ons logo en zullen op het dak worden geplaatst. Zo groot, dat bij de eerstvolgende overvlucht van de Google sateliet ook ons bedrijf op de kaart staat. Het enige nadeel is, dat de haarkleur wel eens een bepalende eigenschap zou kunnen worden bij het aanname beleid (we hebben op korte termijn nogal wat paars nodig als ik goed ben geinformeerd).
In de tussentijd ben ik erg benieuwd naar scherpe foto's en andere ontwikkelingen. Vrij veilig en voorzichtig: kikkertongen schijnen nogal te plakken en voor je het weet heb je een kikker in je keel.
Een reactie posten